Často kladené dotazy - technické

1. Nefunguje mi internetové připojení.

  • Zkontrolovat zda je do PC připojen a neporušen datový kabel (možná kontrola přes LED diodu na kartě Ethernet)
  • Restartovat PC
  • Provést antivirovou kontrolu
  • Pokud není problém vyřešen, kontaktovat oddělení technické podpory (e-mail support@becolink.cz nebo na telefon 466 657 049)

2. Internet mi funguje, ale nemohu přijímat ani odesílat poštu.

  • Zkontrolovat nastavení Vašeho e-mailového klienta, nastavení uživatelského jména a hesla
  • Pokud není problém vyřešen a máte zřízenu emailovou adresu na poštovním serveru naší společnosti, kontaktovat oddělení technické podpory (e-mail support@becolink.cz nebo na telefon 466 657 049)

3. Nefunguje mi určitá www stránka, ale jiné ano.

  • Problém zpravidla nebývá v naší síti, ale server, který obsahuje www stránky může být odpojen či je právě servisován nebo jeho poskytovatel internetové konektivity má technické problémy

4. Zdá se mi, že se www stránky načítají pomalu.

  • Zkontrolovat, zda internetovou linku nevyužívá jiný počítač na Vaší lokální síti
  • Zkontrolovat, zda nemáte na Vašem počítači zapnuto trvalé stahování souborů
  • Zkontrolovat, zda nemáte morálně zastaralý PC, paměť RAM je menší než 2GB
  • Provést antivirovou kontrolu
  • Pokud není problém vyřešen, kontaktujte oddělení technické podpory (e-mail support@becolink.cz nebo na telefon 466 657 049)

5. Co je potřeba provést při reinstalaci systému.

  • Nastavit IP adresu, kterou máte uvedenu na Smlouvě o poskytování služeb Internet

6. Co je potřeba provést po výměně HW.

  • Kontaktovat oddělení technické podpory (e-mail support@becolink.cz nebo na telefon 466 657 049) pro smazání původní MAC adresy v našem dohledovém systému. Připojení každého uživatele je registrováno na unikátní MAC adresu síťové karty.

7. Chci připojit více PC.

  • Pro připojení více počítačů je nutné zapojit hardwarový router
  • Kontaktovat oddělení technické podpory (e-mail support@becolink.cz nebo na telefon 466 657 049) pro smazání původní MAC adresy v našem dohledovém systému

8. Jaká je moje IP adresa.

  • IP adresa, stejně jako ostatní údaje nutné pro připojení jsou uvedeny ve Smlouvě o připojení do sítě Internet.

 

9. Kde získám údaje pro vstup do klientského portálu?

  • Kontaktujte oddělení technické podpory (e-mail support@becolink.cz nebo telefon na zákaznické centrum 466 657 049). Přihlašovací údaje pro vstup do klientského portálu Vám budou po ověření přiděleny našimi operátory. 

 

10. Jaké typy rozhraní veřejné komunikační sítě používáte?

  • Používáme metalické datové rozhraní ethernet 10/100/1000BASE-T dle specifikace IEEE 802.3ab.
 
BECO Link s.r.o.
Jindřišská 2038
53002 Pardubice
TELEFON: 466 657 049 E-mail: info@becolink.cz HOTLINE SMS: +420 607 789 856 E-mail: support@becolink.cz